.

Volgers

woensdag 15 september 2010

Workshop Cardkit Simpel Scrappen augustus 2010


Omdat we wat langer op de cardkit moesten wachten kregen we een jummie workshop gemaakt door Tiets.
Ik kon de weerleiding niet weerstaan en ben ook met deze workshop aan de slag gegaan.
Ik heb deze een paar weken geleden al laten zien op clubs en heb even getwijfeld of ik hem hier neer zou zetten.
Omdat ik echt supertrots ben op het resultaat heb ik toch besloten om het wel te doen. Het was welliswaar een hele kluif, maar superz om te doen !!!
Maar goed, genoeg gebept, dit is het eindresultaat:
De voorzijde:
 De binnenkant:
Detailsfoto's:

7 opmerkingen:

  1. Sodemieters zeg, ik moet ff een kwijlbakkie pakken, woowwwwwwww, wat heb je dat onwijs gaaf gedaan meis !!!
    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeetje mina wat heb je die mooi gemaakt zeg!!

    Ik ben er mee begonnen maar is nog lang niet klaar..... hopelijk na mijn huiswerk!!

    liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superrrrr kaartje :D
    en gezellig dat je ook in blogger land bent beland :P

    groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé Marion

    leuk ook aan het bloggen
    ga je zo gelijk toevoegen
    wat een super mooie kaart heb je weer gemaakt echt super. daar ben je wel een tijdje me ebezig geweest

    groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jeeeetje minaaa pff ben ik blij dat je hem hier ook neer zet want hij is superzzzzzzzzzzz
    liefs Tiets

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.