.

Volgers

vrijdag 26 november 2010

SOL KAARTJE

Nadat het geboortekaartje klaar was, ben ik met de projectjes verder gegaan die ik nog liggen had, 2 SOL's. Eentje moet ik nog verder afwerken, maar 1 is vandaag klaar en wil ik heel graag met jullie delen. De SOL was in handen deze keer door Krista, die ons dit prachtobject maken liet. Supergezellige SOL gehad en tja, dit blijft toch mijn favo kerst(katten)stempel die ik hierop gebruikt heb. Nu, genoeg geklept, ben benieuwd hoe jullie hem vinden, dit is het eindresultaat:

 Het theelichtkaartje met label:
Het theelichtkaartje en het label apart:

4 opmerkingen:

  1. oooh, hij is echt prachtig Marion!!
    Ze zijn ook zo leuk, die theelichtkaartjes. Ik heb ondertussen 3 verschillende modelletjes gemaakt en vind ze allemaal even leuk. Je stempel is echt superschattig. Mooi hoor, dat donkere rood, ik hou er wel van. Prachtige roos trouwens, zelf gemaakt?

    Liefs, Jolita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jakkes Marion .... wat doe je me nu weer aan ????
    hihihihi, hij is helemaal superrrrrr !!!
    Echt schitterend gemaakt hoor meis !

    knuf Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi marion, ik vind je kaartje van de sol superleuk geworden, en hele mooie kleuren papier gebruikt.Gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat ontzettend schattig! ook het labeltje vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.