.

Volgers

zaterdag 15 januari 2011

EN VANDAAG EEN KAARTJE

dat ik met jullie delen wil. Het was een SOL van Loes op de kaartenclub van Tiets en wat ik heel goed van Loes vond was dat ze ons eerst op een gewoon A4 het voorbeeld vouwen liet voordat we het design papier vouwden. Moet wel eerlijk bekennen dat het een ietwat zware bevalling was om het een finishing touch te geven. Ik werk graag met roosjes en tja, dan werd de binnenkant erg dik en met geen lintje om het vast te maken moest ik dus "plat" werken. Ik ben benieuwd hoe jullie hem vinden.

De voorkant:


Binnenkant:


De in de kaart aanwezig labels:



1 opmerking:

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.