.

Volgers

zondag 16 januari 2011

EN WEER EEN KAARTJE AF

Gisteren nog eventjes de hobbykamer ingedoken en dit kaartje de finishing touch gegeven. Het is (weer) een SOL kaartje en deze keer was het in handen van Krista.
Van het stempeltje wat ik gebruikt heb kan ik geen genoeg krijgen, ik vind hem zo keileuk. Helaas is het op de foto wat minder goed te zien, het bontmutsje glittert in het echie enorm en de mutsbolletje met grijs flowersoft opgevuld. Ook dit komt helaas minder over op de foto.

2 opmerkingen:

  1. wat een schatje zeg marion, super mooi weer die kleuren.
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een moppie weer Marion!! En al begonnen aan de kerstkaarten voor dit jaar, super. Ik vrees dat dat voor mij weer november wordt, lol.

    Knuf, Jolita

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.