.

Volgers

zondag 26 augustus 2012

CANDY WINNER !!!

Owwwww I have received a gorgeous candy, which I want to share with you.
A little while ago I have won a fab candy at Angela's  and I really want to share it with you it is so gorgeous and beautifull, the photos are fab, but seeing it in real life is stunning !!!
Angela, I'm so happy with this super gorgeous candy that I received from you, thanks so very very much for this !! You will see the stamp and the gorgeous flowers back on my cards and projects. Thanks so much for this lovely surprise. The gifts have a special place in my craft room.
----------------------------------------------------------------------
Ohhhh ik heb onlangs een supergave candy ontvangen, die ik heel graag met jullie delen wil.
Een tijdje geleden heb ik een onwijs mooie candy gewonnen bij Angela's  die ik graag delen wil met jullie want owwwww het is me toch onwijs mooi !! De foto's zijn al mooi, maar in het echie is het nog veel en veel mooier.
Angela, ik ben echt onwijs blij met deze supergave candy wat ik van je ontvangen mocht, echt onwijs bedankt voor dit moois !!
Je zult de stempel en de bloemen ongetwijfeld op 1 van mijn projectjes tegenkomen, het was een geweldige verrassing voor me. De candy heeft een speciale plek in mijn hobbyruimte ingenomen inmiddels.




25 opmerkingen:

  1. Congrats on your winning! and lovely card too... pretty detailing!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave candy zo Marion, gefeliciteerd en veel plezier ermee.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf Marion. Proficiat met de gewonnen goodies!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk om iets te winnen.
    Die stempel is echt geweldig.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat is nog eens een gaaf kadootje marion
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf zeg, gefeliciteerd en veel plezier ermee!

    liefs Amanda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Herzlichen Glückwunsch zu deinem Gewinn und viel Spaß damit....freue mich für dich!

    Wünsche dir noch einen schönen Sonntagabend, einen ganz lieben Gruß von Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowsers Marion, this is a real beauty. Aren't you a lucky girl with this stash. Enjoy the rest of your break. X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat prachtig dat je deze Candy gewonnen hebt, en van ons van harte proficiat hiervoor en een dikke kus van ons beide, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd en veel plezier met de mooie spulletjes!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gemaakt weer marion, super geheel.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte Marion, dik verdiend hoor!.
    Knuf Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gefeliciteerd! en veel knutselplezier.
    het is heel mooi gemaakt.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je mooie candy.
    Weet zeker dat je hier moois mee kunt maken
    liefs, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh leuk leuk Marion! Geniet er maar lekker van, altijd énig om happy mail te mogen ontvangen (én te sturen trouwens ook ha ha ha!). Lieve groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Yay you for winning blog candy, that is the best! Love all your cards Marion, you add such interest and detail and they turn out beautifully. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Congrats on your win my friend...lovely card as well.x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi kadootje !! Veel plezier ermee. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw zeg wat mooi Marion! Geniet maar lekker van je prachtige prijs! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Liefste Marion, die Kaart mit der Box zijn wondermooi!! Jij hebt een leuke Blogspot met vele mooie werkjes. Ik hou van kaarten maken en vele andere dinge met Papier knutselen. Heb mijn lebensdroom laten uitkomen en heb een tof hobby Winkeltje geopend. Het zou fijn zijn, dat je eens voorbij komt. Ik ben belgische en woon in Duistland. Ik heb ook nog Candies om te winnen, in mijn blogspot onder mijn online Banner staat Post daartoe. Veel geluk en heel veel groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi kaartje en plezier met je candy.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hi Wow what a super gift the box is so perfect ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Liebe Marion,
    es freut mich,dass Dir der Candygewinn gefällt und er auch angekommen ist.Viel Spaß mit den Sachen.
    Liebe Grüße und eine schöne Restwoche
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.