.

Volgers

maandag 1 oktober 2012

CRITTER SKETCH CHALLENGE

First thanks my dear followers for making my candy such a succes, so glad you like my candy !

Second before starting this post, I just found out I won a fab prize at Cupcake Crafts.
Thanks so much cupcakes !!
Will keep you posted what I have picked from this voucher :).
I also won a fab candy at Julie's, will keep you posted here also. Big thanx Julie !!

It's monday and again time for another challenge at the Critter Challenge Blog.
This time you have to follow a recipe: 2 brads + 2 ribbons + 2 papers.
We have a fab sponsor this month:
My fellow teammies also made some lovely creations with this recipe, so take a look at the Critter Challenge Blog or visit their personal blogs.

Well, I love layers as most of you know, so again a real challenge for me.
My two papers: Magnolia paper line as base and waved kraftpaper.
I used again Henry and this is one of my favourite images, I coloured Henry with my copics.
I also used a die, recently bought at the Stempelmekka from Memorybox, just the right thing for my Henry :).
Looking forward reading your comments.

I'm entering this card in the following challenges:
Simon says challenge - Anything goes
Totally papercrafts #136 - Pretty Pastels
The crafty pad #190 - Floral
Stamptacular Sunday #183 - It's your birthday
One stitch at a time #133 - Butterflies or buttons
-----------------------------------------------------------------------
Allereerst wil ik jullie lieve volgers bedanken dat jullie al met zoveel al meedoen met mijn candy, superleuk dat jullie hem mooi vinden.

Voordat ik met mijn blogpost van vandaag start, wil ik ook nog meedelen dat ik een superleuke prijs gewonnen heb bij Cupcake Crafts.
Lieve cupcakes, dank jullie wel !!!
Ik hou jullie op de hoogte wat ik uitgezocht heb.
Ook heb ik een onwijs mooie candy bij Julie's gewonnen, zodra ik deze ontvangen heb, zal ik ook hierop terugkomen. Onwijs bedankt Julie voor dit gave prijsje !

Het is weer maandag en dus weer tijd voor een nieuwe challenge bij het Critter Challenge Blog.
De challenge deze keer is een recept: 2 brads + 2 lintjes + 2 papiertjes.
We hebben een geweldige sponsor deze maand:
Mijn mede teammies hebben ook leuke creaties gemaakt met dit recept, dus neem gerust een kijkje op het Critter Challenge Blog of bezoek hun persoonlijke blogs.

O, ik hou van laagjes, zoals de meesten van jullie weten, dus dit is echt een echt uitdaging, slechts 2 papiertjes.
Mijn twee papiertjes zijn : oudere papierlijn van Magnolia en ribbelkarton.
Ik heb weer Henry gebruik als afdrukje en dit is echt 1 van mijn favo stempeltjes van Henry.
Henry is ingekleurd met copics.
Ik heb tevens een stans gebruikt, die ik recentelijk gekocht heb bij het Stempelmekka, die stans hoort echt bij Henry :).
Ik ben benieuwd hoe jullie mijn kaartje vinden.

Dit kaartje doet mee met de volgende challenges:
Simon says challenge - Anything goes
Totally papercrafts #136 - Pretty Pastels
The crafty pad #190 - Floral
Stamptacular Sunday #183 - It's your birthday
One stitch at a time #133 - Butterflies or buttons


33 opmerkingen:

  1. Isn't he super cute today met zijn giga strik??

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card Marion!! He is such a sweet mouse

    hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig weer, Marion. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marion,

    Je kaart is goed gelukt met maar 2 laagjes. Sommige papiertjes zijn weleens te mooi om met veel lagen te bedekken.
    En wat een leuke Happy Birthday heb je gebruikt. Is dit ook een stans?
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw meis, wat een supermooie kaart zeg!!! Echt top!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo liebe Marion, was für eine bezaubernde Karte.....ach, du hast alles wieder so liebevoll und geschmackvoll gestaltet, die gefällt mir sehr gut deine Karte.

    Einen ganz lieben Gruß von Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ziet er weer prachtig uit mooi, tot zaterdag?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love this Marion, Such pretty colors and love the flowers framing that cute mouse!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is weer keigaaf Marion.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supers mooie en o zo lieve kaart Marion.
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sooooooo pretty Marion. Henry looks fab with that little wreath. X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Your card is gorgeous!
    Henry is so cute:)
    Lovely colours and details.
    Thank you so much for your sweet comments Marion, I really appreciate them all:)
    Hugs, Heidi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kaart!! Mooi papier en super details en Henry is een Schatje!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is an adorable card, such a cute image.
    Thank you for joining us at The Crafty Pad this week.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. How lovely! Thanks so much for playing at The Crafty Pad in our Floral Challenge!
    Good Luck
    Hugs
    Dawn xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is gorgeous!! I love those delicate butterflies!! And I love that Memory Box die!! They have the greatest dies!! Thanks for playing along with us at One Stitch At A Time!! Good luck! I hope to see you again next week!!

    - Susan, DT @ OSAAT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Marion,

    wundervoll hast Du den kleinen Henry wieder in Szene gesetzt.

    LG
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je wer een pracht kaart gemaakt Marion,

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful! I love the cute image, design and the gorgeous butterfly. Thank you for joining us at One Stitch at a Time this week. Good luck. Hugs, Jill x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. so cute Marion. Love the design and the die cut ;)
    Big hugs
    Doreen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. A beautiful card Marion, such pretty colours, Henry is adorable - great colouring and I love your wonderful details.

    hugs
    Heather xx
    Thanks so much for joining us with Simon Says Stamp challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het is weer een snoeperdje Marion, zulke gave kleurtjes en enig tegen dat ribbelkarton! Proficiat met je gewonnen spulletjes, geniet er maar lekker van! Liefs, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. This is so cute!

    Thanks for joining us at One Stitch at a Time this week, and good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gorgeous card Marion, the paper is so pretty and you've coloured sweet Henry beautifully.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een super mooie kaart , Marion !! Het heeft een heerlijke romantische uitstraling. Mooi ingekleurd ook. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een superschattig kaartje, Marion. Knap hoor, met maar twee laagjes Gefeliciteerd met je prijzen.

    xxx Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. The card is just so adorable!!
    Thank you for entering our challenge over at OSAAT
    Good luck in the draw! – Hope to see you again next week!

    Hugs
    Eva`s Scraproom
    DT Member at OSAAT Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige kaart Marion.... wat een super cute stempeltje van Henry!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.