.

Volgers

vrijdag 27 december 2013

Bracelets/Armbandjes




Recently I visited an exhibtion called the Kreadoe in the Netherlands.
When I saw these cute bracelets, I couldn't resist and bought some.
Since all three bracelets have found their way to their owners, I can share them with you all.
There is even one with a cute kitty cat charm :).
I just love the idea with the lace and the charms and buttons.
Looking forward reading your comments.
-------------------------------------------------------------------------------------
Recentelijk ben ik naar de Kreadoe geweest.
Toen ik deze superleuke armbandjes zag, kon ik niet weerstaan en heb ik enkele gekocht.
Omdat alle drie armbandjes inmiddels door de personen ontvangen zijn, kan ik ze met jullie delen.
Er is er zelfs eemtje met een lief katjesbedeltje.
Ik vind het idee prachtig met de kant, bedeltjes en knoopjes.
Ik ben aagje naar jullie reacties.

14 opmerkingen:

  1. ziet er geweldig leuk uit Marion! de ontvangers zullen er zeker heel blij mee zijn:0)
    fijne jaarwisseling!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marion, very nice details bracelets, lace is very delicate, the set is great. Happy and New Year from Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze gaaf !!!! Heb jij toch weer beter gekeken op de Kreadoe, want ik heb ze niet gezien hihihi..... Is idd een heel leuk idee, toppie !!! Liefs Lon xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhh wowww,wat prachtig gemaakt,heel apart zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die sehen wirklich toll aus, richtige Mädchen-Farben.
    Hugs
    Annnett

    BeantwoordenVerwijderen
  6. These are gorgeous Marion, I love all the pretty embellishments and delicate colours.
    Hugs Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat heb je dit superleuk gedaan Marion, ziet er echt superleuk uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er prima uit.
    Fijne jaarwisseling.
    Knuf, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De armbandjes zien er super gaaf uit, met hele mooie designs, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat prachtig! Heel leuk gedaan!
    Fijn eindejaar en een nog beter begin!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. These are so adorable Marion ! Loooooove them ! Hugs, blessings and love from Catherine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. My gosh, these are pretty :)
    Have a wonderful new year Marion x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marion,
    Wat leuk, ik zag ze ook al op FB, erg mooi gepimpt, een prachtig cadeautje, wens je een fijne jaarwisseling,liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, Marion, these are lovely! You said you bought them but I bet you could make them too, as you are so talented with all kinds of crafts. I love the one with the kitty charm the best LOL. I bet the recipients of these beautiful bracelets were so happy! All the best to you, my friend. Happy New Year - it is getting very close!

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.