.

Volgers

vrijdag 31 juli 2015

Dutchdoobadoo GDT

*Dit is een kopie van het Dutchdoobadoo blog*

Hallo allemaal,
Fijn dat jullie vandaag dit blog bezoeken.
Vandaag mag ik jullie een creatie laten zien
waarbij ik als basis 1 van de MDF puzzelstukjes gebruikt heb.
460.440.002 MDF Art Puzzle

En dit heb ik gemaakt:


Rondom het puzzelstukje heb ik de struktuurpasta van Dutchdoobadoo gebruikt.
Ook rondom de tekst heb ik dit gebruikt.


Er zitten heel wat nieuwe produkten op deze creatie.
Zoals de blaadjes, de dots en de twee mask art mallen.
Deze laatste mallen heb ik gebruikt voor het contour van het roze papiertje en voor de
rondjes op het puzzelstuk.


 De rondjes zijn ook gemaakt met de supergave Dutchdoobadoo pasta.


Hier zie je een closeup van de blaadjes, ze zin zo leuk: 


En een closeup van de stuk bovenin:


Ik hoop dat ik jullie inspiratie gegeven heb.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion
De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

460.440.002 MDF Art Puzzle    870.000.000 Dutch Doobadoo Structuurpasta 250 ml        870.001.000 Dutch Doobadoo Alleslijm


470.715.801 Mask  Art A4  Silhouetten      470.715.802 Mask  Art A4  Flower Power         479.002.009 Dutch Paper Art Craft Art Leaves 2


478.007.009 Dutch Softboard Dots          472.309.010 Cardboard Art A5 Balloons       478.007.013 Softboard Art Puzzle


8089/0203 Kraftpapier A4        6410/0018 Stempelset Welcome to this world        

7 opmerkingen:

  1. Awww... This is SO sweet ! I love it to bits ! And I love the wooden kitty in the background !!! Hugs, blessings and love from Catherine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een supergaaf werkstukje in puzzelvorm, mooie bloem, mooi katje , mooi stikwerk en hele fijne versiersels, het
    is te veel om alles op te noemen, prachtig gedaan Marion, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful work, love the design.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the fab image and design,just gorgeous.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, Marion! The puzzle shape is beautiful! I love all the gorgeous details you added. I especially love the kitty! Not much news here but I will email you soon! Hope you are doing okay, my friend. Sending lots of cuddles to those two beautiful furbabies of yours!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love this Marion. Such a great shape and design. Love all the embellishments too. You are soooo talented.
    Hugs.

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.