.

Volgers

donderdag 23 juli 2015

Dutchdoobadoo GDT

Hallo allemaal,
Fijn dat jullie tijd maken dit blog te bezoeken vandaag.
Vandaag heb ik een zomers kaartje voor jullie.


Zoals altijd heb ik op het kaartje een aantal Dutchdoobadoo
artikelen verwerkt.
De snorkel en het stuur zijn van de Nautical paper art.
Gekleurd heb ik ze met copics.


De Dutchdoobadoo struktuurpasta heb ik gebruikt op het hartje
(ook van Dutchdoobadoo) en de bubbles.


Ik hoop dat ik jullie vandaag mocht inspireren.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

472.948.025 Laser Paper Art A5 Nautical      8089/0203 Kraftpapier A4         870.001.000 Dutch Doobadoo Alleslijm      870.000.000 Dutch Doobadoo Structuurpasta 250 ml

472.309.003 Cardboard Art A5 Hearts       6002/0419 SeaShore  Vuurtoren / meeuw         6011/0057 Paper & Pictures Under the Sea


6410/0360 Stempelset At the Sea Teksten     

5 opmerkingen:

  1. This is so sweet Marion ! The image is adorable... Hugs, blessings and love from Catherine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the fab image,just gorgeous.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We vinden het er prachtig uitzien , fijn versierd ,en een lief katje , Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.