.

Volgers

donderdag 18 augustus 2016

Knitty Kitty Digis DT

Hi everyone,
Owww there are some lovely new Halloween
themed digis from Knitty Kitty and I 
completely fell in love with this one:
------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Wow, nieuwe Halloween digis zijn te koop bij
Knitty Kitty en ik viel als een blok voor deze digi:


It is called Kit or Treat
You can find this cute digi here.
My image was coloured with copics.
I love the idea of the two kitties dressing up
for Halloween.'
I know Droppie definately would not mind wearing 
a custome, Moppie does not like dressing up much as
she is a diva and pretty as she is.
This is the card I made:
----------------------------------------------------------------------------------------
Hij heet  Kit or Treat.
Je kunt deze lieve digi hier kopen.
Mijn afdrukje was ingekleurd met copics.
Ik hou van het idee van de twee gekostumeerde katjes,
samen op weg tijdens Halloween.
Ik weet dat Droppie graag 1 van deze kostuumpjes
zou aantrekken.
Moppie daarintegen houdt daar juist niet van, ze is een diva
en mooi genoeg van haarzelf.
Dit is het kaartje wat ik gemaakt heb:


I combined two paper companies on this card, Crafters Companion 
and a Noor! Design paperpad.
The text stamp is from Graphic 45.

Thank you so much for visiting this blog today.
Untill next time,
Happy Crafting and hugs,
Marion
----------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb twee papiersoorten gecombineerd, Crafters Companion
en een Noor! Desgin paperpad.
De tekststempel is van Graphic 45.

Siperbedankt dat jullie vandaag mijn blog bezochten.
Graag tot een volgende keer,
Liefs,
Marion

5 opmerkingen:

  1. We vinden het een heel mooi Halloween Kaartje, prachtig versierd en mooi ingekleurd, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aw, you made me smile thinking about Droppie dressing up for Halloween but I understand this would not be to Moppie's liking! Hehehe! I don't think any of mine would settle for it! Beautiful card, my friend! As always, your colouring looks amazing! I think some extra cuddles are needed for your two furbabies! Hugs to you, dear Marion!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It's so lovely Marion, thank you so much! And for doing a great blog post too :) Dressing up kitties sounds a bit hazardous to me, I think mine would be outraged :) Annabel x

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.