.

Volgers

zondag 26 december 2010

MAGNOLIAKAART

Zo met en met ben ik de projectjes die liggen zijn gebleven aan het bijwerken. Eind november was er een magnoliadag bij Paper and Pictures in Doorn. Die dag werd er start gemaakt met 3 projectjes en een make en take. Het snelste klaar van die projectjes was het kaartje met bijpassende envelop wat die dag gemaakt werd. Het was een keileuke dag, ik heb Angela ontmoet van de club van Tiets en zag Carina eindelijk weer. Volgend event ben ik weer van de partij. P&P heel hartelijk bedankt voor deze geweldige dag.
En wat een supergave stempel kregen we als kersje op de slagroom !!
Links zie je de envelop, rechts de voorkant van het kaartje
De binnenkant van de kaart, als je aan het lintje trekt krijg je een label te zien:


2 opmerkingen:

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.