.

Volgers

zaterdag 12 februari 2011

BLOG AWARD

Ik geef deze graag aan Sandra en Carina verder.
Ik weet dat Carina niet zo actief op haar blog is, maar wil toch dat ze hem krijgt.
Beiden zijn heel speciaal in mijn leven en verdienen het even in het zonnetje gezet te worden, ik ben enorm blij met hun.

Sandra, je bent een kanjer en ben dankbaar dat je in mijn leven bent en lief en leed delen. Je kaartjes worden steeds mooier, dus er zit vooruitgang in !! ga zo door !!!

Carina, lieve Carina, ik ben onzettend blij dat je in mijn leven bent, lieve vriendin ! Ik wil je nooit meer missen !!

Nu voor jullie beiden deze award:

3 opmerkingen:

  1. Dank je wel lieve Marion voor mij naar jou toe geldt precies hetzelfde hoor, zal je steunen door dik en dun.
    Je bent een kanjer.
    gr sandra en een dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh marion, ik heb je net op mijn blog dezelfde award toegedeeld !
    Vanmorgen wou het met de link nog niet lukken, nu ook nog niet, maar nu heb ik het er toch maar opgezet.
    Ik hoop dat je hem aan nog meer bloggers uit kan delen,
    Groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marion,
    Van Harte Gefeliciteerd met de Award die je van Jitske hebt gekregen. Zo ben ik op je blog terecht gekomen en meteen volger geworden.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.