.

Volgers

dinsdag 5 april 2011

AQUAMARKERS CHALLENGE

Dit keer doe ik weer mee met de challenge, deze keer is de challenge maak een kaartje met (afdrukje gekleurd met) aquamarkers in vintagestijl. Van LOTV kwam onlangs een geweldig lief en mooi katttenstempeltje uit wat schreeuwde om gebruikt te worden. In combi met de cardkit van maart van simpel scrappen heb ik het onderstaand kaartje gemaakt. Het label kan uitgeschoven worden en is een stans van Magnolia. Daarop staat de tekst: Happiness is time spent with a friend, een stempel van Penny Black wat ik tevens als kadootje kreeg van mijn vriendin Carina. Ik vond het zelf heel goed bij het afdrukje passen en ook deze stempel kon ik niet wachten tot ik het gebruiken kon.
Zoals altijd ben ik razend benieuwd hoe jullie het kaartje vinden, ik lees alle reacties telkens met veel plezier.
Maar...nu het kaartje waar het allemaal om draait:

11 opmerkingen:

  1. ben helemaal weg van de kleuren, echt prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Marion, Gorgeous card and such a cute image. Lovely colour combination and pretty detail.
    hugs
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!! Heel mooi ingekleurd hoor!!!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve kaart Marion! Erg mooi papier en de stempel vind ik helemaal geweldig. Ik denk dat ik ook maar eens de site van LOTV moet bezoeken, dan valt er vast iets in mijn mandje :-).
    De aquamarkers zijn echt jouw ding hè, erg mooi gekleurd.

    Knuf,
    Jolita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kaartje, en idd een erg leuke stempel.\gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. helemaal geweldig hoor je kaartje heel mooi de kleuren van je afdrukje en je kaart.
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kleuren van deze kaart zijn heel goed gekozen, en ook de kat op de voorgrond past er helemaal bij, heel mooi deze kaart, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hijis erg mooi geworden, ik hoop dat je wint!
    Groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Marion, Wie weet win je wel weer de eerste prijs joh. Aan je kaartje zal in het iedergeval niet liggen. Weer een bjoetie hoor.

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marion,
    Ik had hem al op de club van Tiets gezien, maar het blijft een super mooi kaartje zeg! Mooi gekleurd ook en dat stempeltje is helemaal wat voor jouw! :) Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank jullie wel voor jullie fijne reacties !! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.