.

Volgers

zondag 17 april 2011

TIENDE CLUBDAG VAN TIETS

Gisteren was de tiende clubdag van Tiets en ik was er voor het eerst bij.
Na een treinreis van 4 uur was ik in Den Helder. De route naar het clubdaghuis voerde langs Simpel Scrappen en ik had er moeite mee om niet even een sneak peek te maken en stoer door te lopen naar het clubhuis.
De dag vloog om en voor ik het in de gaten had was de dag om en konden we shoppen gaan bij Simpel Scrappen van Carla. Van enkele clubdagleden ben ik schandalig verwend geworden. Wat lief van jullie, ik ben er ontzettend blij mee. Dank je wel Angelique, Adri en Lian, Saskia, Sandra en Tiets voor jullie onwijs gave verrassingen.
Na de clubdag was het heerlijk shopppen bij Carla, wat fijn dat je de dingen even live zien kunt voordat je ze kopen gaat. Carla was ook al zo lief om 2 dingen voor me apart te houden die ik aansluitend meegenomen heb. In de winkel heb ik mezelf heerlijk verwend, daarvoor heb ik mijn spaarvarkentje geslacht.
Al met al een heerlijke dag waar ik met plezier naar terugkijk.
Een speciaal dank je wel aan Adri, Lian, Krista, Sonja en Saskia voor het gezelschap in de trein, waardoor ik grotendeels niet alleen hoefde te reizen. Ik vond het enorm gezellig.
Het clubdagproject zal ik asap laten zien, ik heb nu nog twee fotos voor jullie, van de kadootjes en van de aankopen die ik gescored heb.

Allereerst de kadootjes, zijn ze niet schitterend:

 De aankopen die ik gescored heb:


8 opmerkingen:

  1. hoi marion , ik vond het super leuk je te ontmoet te hebben , en je projekten zijn echt helemaal geweldig ,wow en wat een gave aankopen allemaal ziet er super uit hoor groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo he je hebt jezelf gisteren echt even lekker verwend.Ik ook hoor heb 3 grote blokken van Tim gehaald waaronder een cardstock blok en een basicblok. En wat kleine blokjes wat kan een mens blij wezen met de kleine dingen he
    Gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super om te horen dat je het heel gezellig hebt gehad en lekker bent geslaagd Marion! Je hebt super leuke spulletjes gescoord!
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb jij een leuke dag gehad: gezelschap in de trein, leuke clubdag met presentjes en aansluitend heerlijk ingekocht..jouw maand april kan vast niet meer stuk!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kado`tjes heb je gekregen en je hebt ook hele leuke dingen gekocht
    ik was gisteren ook nog bij simpel scrappen en ik was daar net weg voordat iedereen van het clubdag project daar kwamen shoppen
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Marion, So nice to have alovely day out like that. Lovely presents and such nice stash that you purchased.
    hugs
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat heerlijk je nieuwe spullen!! Geniet er lekker van....
    Het was inderdaad een super dagje... leuke reis gehad... terugreis was erg melig!!

    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank jullie wel, ben nu nog aan het nagenieten van dit dagje...zo heerlijk !! Kan er weer effe tegen en ja, als je kunt zou ik het zeker een keer doen hoor, de clubdag meemaken, het is echt een uitje !!!

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.