.

Volgers

dinsdag 10 mei 2011

MOEDERDAGKAARTJE
1 Keer per jaar wordt moeder extra in het zonnetje gezet en als kaartenmaakster hoort daar natuurlijk een zelfgemaakt kaartje bij. Dit kaartje heb ik aan mijn moeder mogen geven en ze was er ontzettend blij mee.
Het papier is van Papermania (Country Compagnons), afdrukje is van LOTV (stempel speciaal gekocht voor deze gelegenheid hihi). Ook hier weer gebruik gemaakt van de prachtige klokstans van tim Holtz. Ook het kleine bloemetje is een stans van Tim Holtz. Het vlindertje onderaan is van een MS-pons. Als extra accent heb ik paarse stickles op de bloemen aangebracht, maar zoals meestal komt dat niet goed over op de foto.
Ik ben zoals altijd benieuwd wat jullie van het kaartje vinden.

8 opmerkingen:

  1. Gedoink ......... ik val ff van mijn stoel hoor, wowwww, wat een supermooie kaart meis, die klok .. echt helemaal geweldig, schitterende kleuren, een heel mooi geheel zo !!!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaart, mooie kleurtjes!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverd zeg, mooie kleuren,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtig kaartje en in werkelijkheid ziet het er nog mooier uit.
    Ik ben er erg blij mee, bedankt Marion, Ma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk kaartje hoor mooie kleuren zal je moeder best wel blij mee geweest zijn.
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een geweldig kaartje!!

    liefs Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een bjoetie, erg lief hoor liefs christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Marion,

    Ik vind je kaartje erg leuk.
    Prima gedaan, hoor.
    Heb de klok ook zondag gehad voor moederdag.
    Ik vind het echt een hele mooie van Tim Holtz.

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.