.

Volgers

dinsdag 9 augustus 2011

LANTAARNTJE / LANTARN

Vandaag wil ik een lantaarntje met jullie delen dat ik onlangs gemaakt heb.
Het is alvast in kerststijl, wat mijn eerste idee was toen ik de handleiding en het lantaarntje zag.
Tuurlijk met een nieuwere Simply Sassy stempel...
Het lantaarntje is niet mijn eigen idee, maar heb ik gehaald van het geweldige Stempeleinsmaleins blog, klik hier als je wilt weten hoe het gemaakt wordt.
Hoe vinden jullie het ?
------------------------------------------------------------
Today I want to share this lantarn with you that I've created recently.
It's in Christmas style, the first thought I've had since I've seen this lantarn.
Of course I had to stamp up a recently bought Simply Sassy stamp ......
The lantarn itself isn't my own idea, but came from the wonderfull Stempeleinsmaleins Blog. Click here for the manual to make one.
What do you think of my lantarn ?




9 opmerkingen:

  1. wat is dit weer superleuk gemaakt marion en wat een superleuke stempel heb je gebruikt
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee meis, dit heb je weer schitterend gemaakt hoor !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem prachti, marion.
    Leuk idee dat lantaarntje
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Just popping by to thank you for entering into our DT call over on Anything goes challenge blog and to wish you luck..
    Hugs
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het kerstlantaarntje is superleuk geworden met mooie stempeltjes en hele prachtige kleuren, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Marion,
    This is just terrific. Love the image and thanks for sharing the link for instructions.
    hugs
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Marion, this is absolutely gorgeous! I love it! Judy x

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.