.

Volgers

vrijdag 30 november 2012

WOHOOOOOOOO


I'm so proud and honoured to announce that I am a DT member of WOJ.
I so love working with Henry and other WOJ stamps and dies and jummies at their store.
It has been a dream of me to join this fab team.
When the DT call arrived, I just had to enter.
Lucky me, I got choosen and now I'm living my dream...so thrilled to be actually part of this team.
I have to pinch myself from time to time to see if my dream actually came true.
Thanks WOJ, Katharina and Jeanette for this chance and I am so looking forward working with the fab ladies of the DT team.

I was planning on doing a candy soon, but moved it a bit forward now, due to this fab news.
Candy will be here on this blog very soon.
-------------------------------------------------------------
Ik voel me geƫerd en ben onwijs trots aan te mogen kondigen dat ik DT lid ben bij WOJ.
I hou van Henry en van de andere WOJ stempels en producten.
Het is een droom die waarheid geworden is dat ik mezelf gelukkig voel bij dit team te mogen horen.
Toen ik de DT call zag, moest ik gewoon proberen mijn droom waar te maken en heb me opgegeven.
Gelukkig voor mij, werd ik gekozen en is mijn droom waarheid geworden...ik ben zo in de wolkjes dat ik deel mag uitmaken van het geweldige team.
Ik moet mezelf af en toe knijpen om te zien of ik niet droom....
Onwijs bedankt WOJ, Katharina en Jeanette voor deze kans.
Ik kijk uit naar de samenwerking met de geweldige leden van dit DT team.

Ik was van plan om snel een candy te doen, maar de datum is nu naar voren geschoven dankzij dit geweldige nieuws.
De candy zal snel op mijn blog verschijnen.


26 opmerkingen:

  1. Wij wensen je ook van harte proficiat met het lidmaatschap bij WOJ, wij zijn ervan overtuigd dat dit mede door jou ijverigheid tot stand is gekomen, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal geweldig voor je Marion!!
    de kers op de taart voor al je werk en de prachtige kaarten met je grote vriend Henry de muis:0)
    Heel veel suc6 en plezier, maar dat zal wel lukken...
    alvast een fijn weekend (maar dat kan nu zeker niet meer stuk!)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Marion gefeliciteerd en wat superleuk voor je. Je verdient het. Ik wens je heel veel plezier met deze job ! En ik mag daar leuk mee van genieten. Ik ben benieuwd waarmee je ons gaar verassen.
    Fijn weekend

    Groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe geweldig op je plekje zit je daar....van harte hoor, super leuk;o)

    Warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een grotere fan met beeldige Henry-creaties kan k me haast niet indenken dus helemaal terecht Marion, geniet er van!!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Marion wat super!!!!
    Van harte gefeliciteerd!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. BIG congratulation Marion, I am really pleased for you.

    It is clear that you love the WOJ images, you always make such wonderful creations with them.

    hugs Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartelijk gefeliciteerd , ik vind het erg leuk voor je. Succes met deze uitdaging.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf meis. Echt iets voor jou. Kun je nog vaker met Henry spelen;)
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super voor je Marion.
    Dik verdiend en je gebruikt ook zoveel van die stempels, van harte meissie.
    Knuf Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello my Lovely Friend, I am so sorry for the lack of love here on your Blog recently. Sweet Cheek's social life is so busy, we have three parties in three days now! Anyway, I just needed to tell you how excited I am about this news, I know how much you love WOJ and I know how much you hoped to be able to live your dream. Well done and congratulations. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat geweldig Marion, van harte gefeliciteerd hiermee! Moet ook wel zeggen dat je zulke prachtige creaties maakt dat ik me kan voorstellen dat jij de juiste persoon hiervoor bent.
    Veel succes en plezier ermee!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat leuk voor je meid! Van harte proficiat! (maar weet je, ik dacht dat jij allang bij het team hoorde ha ha ha! zo zie je maar, je hoort er dus gewoon thuis ;-) Liefs, Ira x
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Congrats on your new DT!! Cant wait to see all you create with those wonderful WOJ products!! Have a wonderful weekend! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd Marion! Super leuk voor je en terecht verdiend!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Congratulations on the DT position Marion. I am thrilled for you. It's lovely to have a dream come true.

    Have a great weekend and thank you so much for your comments which are appreciated x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. gefeliciteerd.
    Je hebt het echt verdiend, bijna alle kaartjes zijn van henry en ze zien er altijd prachtig uit

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd, Marion. Je kaarten zijn ook prachtig!!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd Marion, dubbel en dwars verdiend.
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat ontzettend leuk voor je meis, gefeliciteerd, je verdient het.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Congrats!
    You are so talented and they are lucky to have you Marion:)
    Well deserved.
    Hugs, Heidi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jaaaaaaaaaaaaa... da hat sich mein DaumendrĆ¼cken ja mehr als gelohnt.. ich freu mich so fĆ¼r dich, du hast es mehr als verdient...

    WĆ¼nsche dir einen zauberhaften Adventssonntag.
    LG Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. En nog al zo´n bjoetie!!! Echt super!! Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Congratulation!!! I was sure you have entered the call and that you would make it!!!

    Hugs
    Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.