.

Volgers

donderdag 22 augustus 2013

Nicecrane Designs

I may be difficult but...... I am cute !


Today I want to share a card with you with one of the fab images from Nicecrane Designs.
There a more cute pictures in one package take a look:
Click here to order.
I coloured the image with copics.
I used Maja papers and a die from Tim.
The challenge for myself was to use only one day in a card.
Looking forward reading your comments.

I am entering this card in the following challenge:
Southern girls - Warm fuzzies
------------------------------------------------------------------
Vandaag een kaartje met 1 van de superlieve kattenafbeeldingen van Nicecrane Designs.
Er zijn meerdere leuke afbeeldingen te verkijgen in 1 koop:
Klik hier voor de directe bestellink.
Ik heb het afdrukje ingekleurd met copics.
Ik heb Maja papier en een stans van Tim gebruikt voor dit kaartje.
Ik had mezelf de uitdaging gesteld maar 1 stans te mogen gebruiken in een kaart.
Ik ben aagje naar jullie reacties.

Dit kaartje doet mee aan de volgende challenge:
Southern girls - Warm fuzzies

15 opmerkingen:

  1. wat een schitterend mooi kaartje
    ik vind het zo mooi afgewerkt met de stikrandjes rondom
    ja echt suuuuuper

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is gorgeous,love the fab image and details.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje Marion,
    supermooi gemaakt, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart en zo'n mooi plaatje van een kat, ik vind het super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart, en wat een beeldschoon plaatje van de kat.
    super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is je kaartje weer supermooi Marion, ik vind hem helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is prachtig Marion! En ik zie nu pas dat het digistamps zijn (bij eerdere kaarten dacht ik aan 3D afbeeldingen). Dat is weer een link bij favorieten.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Awwww such a cutie! I love the colours and fabulous sentiment too!
    hugs Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very cute for sure and love the super design and gorgeous kitty.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is so adorable Marion ! Love the layout and papers ! Hugs, blessings and love from Catherine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super leuke kaart die perfect bij jou past

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is een kaartje naar ons hart, vooral het katten stempeltje is Super, maar ook de versiersels kunnen zich zien laten, een supergaaf kaartje, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is gorgeous!
    Lovely image and beautiful design:)
    Hugs, Heidi:)

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.