.

Volgers

dinsdag 2 augustus 2016

Kit and Clowder Nature class

Hi everyone,
Today I am very happy to let you know
I received the certificate for 
------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Trots dat ik het certificaat heb mogen ontvangen van:


So very happy about this and again I learned so much.
Here is the certificate as well:
-----------------------------------------------------------------------------------
Opnieuw heel veel geleerd in deze lessen.
Hier is het certificaat:


The nature class is very complex and has different
elements of nature in it.
Here is a pic of my last challenge Alyce gave me,
making a dark background and using a different image
than in the lesson.
Since there are flowers in the class, I picked an 
Aurotawings image that I coloured in unusual colour
combo for myself that is.
You can find this sweet digi here.
It is called Marigold sprite
----------------------------------------------------------------------------------------------
De natuurklas was erg complex en heeft diverse natuurelementen
in de klas zoals fruit, bloemen, achtergronden.
Hier is een afbeelding van de laatste challenge die Alyce
me in de les gaf, maak een donkere achtergrond
en gebruik een ander afdrukje dan in de les.
Omdat de les ook bloemen kleuren heeft, heb ik 
gekozen voor een Aurorawings afdrukje, dat 
ik in een ongebruikelijke kleurencombi gekleurd heb 
(voor mij dan hihi).
Je kunt de digi hier kopen.

I also wanted to show you my before and after.class pic.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik wil je ook graag mijn voor en na het volgen van de les
laten zien.


 As you can see a lot more detailed than before 
and a lot more realistic.
It was a fun course to take and 
looking forward to the next one.

Untill next time,
Happy Crafting and hugs,
Marion
--------------------------------------------------------------------------------------------
Zoals je ziet is het fruit nu meer realistich dan voorheen
en meer details.
Het was superleuk deze cursus te volgen.
Ik kijk nu al uit naar de volgende.

Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

4 opmerkingen:

  1. Het verschil is duidelijk te zien, wat super dat je deze cursus gevolgd hebt en het Aurorawings afdrukje vinden we daarom ook super ingekleurd, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Congrats on getting your certificate! :) :) Kit and Clowder courses are just amazing, so glad you enjoyed it and got such great results! Well done you!

    Annabel - Knitty Kitty Digis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow Marion! this is amazing!
    love it!
    have a nice day
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I think you deserve A++++ for this class, Marion! Your work is awesome! Well done and congratulations! Beautiful! The apple looks good enough to eat!

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.