.

Volgers

donderdag 3 augustus 2017

Little Miss Muffet Stamps DT

Hi everyone,
This week is inspiration week at LMMS.
For this creation I used this lovely image:
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Deze week is inspiratieweek bij LMMS.
Ik heb dit keer dit lief afdrukje gebruikt:


This image is called Old Billy Goat and isn't it 
adorable ?
You can find this image here .
Coloured with copics.
This is the card I made with this image:
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Hij heet Old Billy Goat en is ie niet schattig ?
Je kunt deze digi hier vinden.
Ik heb de digi ingekleurd met copics.
Dit is het kaartje wat ik met dit afdrukje gemaakt heb:


Papers are from Studiolight.
The text is from Dutchdoobadoo.

Thank you so much for visiting this blog.
Untill next time,
Happy Crafting and hugs,
Marion
------------------------------------------------------------------------------------------
Papier is van Studiolight.
De tekst is van Dutchdoobadoo.

Superbedankt dat jullie vandaag dit blog bezochten.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

4 opmerkingen:

  1. Het kaartje ziet er schattig uit fijn ingekleurd en mooi versierd met egel en cadeau, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is gorgeous,fab image and design.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He makes me smile! Love his spotty nose too :)x

    Annabel - Knitty Kitty Digis

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love it!
    I want ot have little goat!
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.